Ideile nu costa - Alan G. Robinson, Dean M.Schroeder

Curtea Veche
Brosata (paperback)
 
2,99LEI
-38%
Curtea Veche
Cartonata (hardcover)
24,00LEI 11,99LEI
Stoc epuizat
Curtea Veche
Cartonata (hardcover)
Titlul orginal: Ideas Are Free: How the Idea Revolution Is Liberating People and Transforming Organizations
Limba primei editii: engleza
Anul aparitiei primei editii: 2004
Anul aparitiei primei editii romanesti: 2007
Editura la care a aparut: Curtea Veche
Plecand de premisa ca ideile sunt motorul progresului, volumul 'Ideile nu costa' semnat de Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder vine in sprijinul companiilor si ii invata pe manageri cum sa eficientizeze productia si sa imbunatateasca performanta companiei lor valorificand asa numitele idei minore venite din partea fiecarui angajat.

Despre Ideile nu costa - Alan G. Robinson, Dean M.Schroeder

Pornind de la cercetari extinse realizate in peste 300 de companii din 17 state diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au intocmit o serie de principii ce ajuta managerii sa gaseasca si sa valorifice ideile numeroase si de calitate ale angajatilor.
Avand in vedere competitia crescanda din mediul afacerilor, ideile angajatilor nu mai pot fi omise de catre manageri. In fond, asa numitele idei minore si sugestiile venite din partea angajatilor pot conduce la eficientizarea productiei in companie si sunt cheia mariilor inventii.
Un model corporatist structurat in etape propune volumul, ce pleaca de la inspirarea si pana la implementarea ideilor. Sunt descrise modul in care se poate crea un mediu de lucru prielnic pentru generarea de noi idei, avansarea lor catre nivelurile ierarhice superioare si aplicarea acestora in activitatea zilnica a companiei.
Ideile marunte contureaza o cultura a ideilor, care la randu-i va imbunatati gradul de implicare al angajatilor si vor conduce in final la noi cai de comunicare. Scopul final? Progresarea organizatiei. 
Volumul vorbeste despre implementarea unui sistem de idei in mai multi pasi, respectiv solicitarea ideilor, discutarea ideilor in cadrul unor sedinte organizate periodic, crearea unui plan de testare si apoi de implementare si in final, conturarea unor cai de apreciere si recompensare a angajatilor ce lanseaza ideile pretioase.